zaterdag 1 oktober 2016

Few words, many tears and sorrow.




                                                        Goedenavond animal lovers,

Ik ga vandaag niet veel woorden gebruiken, maar het was vandaag Dierendag, mijn honden zijn verwend de st....... uit hun kont, en ik weet nog heel veel andere dieren, gelukkig.
Maar de realiteit blijf !!!!!!!
En het doet pijn iedere keer opnieuw, heb het moeilijk met de foto's.
Maar ik kan mijn ogen sluiten, en zeggen, Oooh dat is toch erg, maar zo werkt het niet.
Het moet naar BUITEN komen, mensen moeten dit eigenlijk onder ogen zien, wat allemaal gebeurd met die arme stakkers.Het zijn Barbaren, geen mensen meer. Ik hoop uit het diepst van mijn hart, dat nog heel veel mensen kiezen voor te adopteren, in plaats van te kopen.
Een beetje moeite en tijd in steken, om hun te heropvoeden, dat is het mooiste dat er is.

Zo hebben wij onze vier, uit de DODENSTATIONS gehaald.
En weet je, hun dankbaarheid is zo groot, hun trouw niet te overzien, en hun liefde oneindig.
Help hen aub.











































Dit is de waarheid, mensen die denken dat ze daarmee echte mannen of vrouwen zijn, zijn niet juist in hun hoofd.
Wordt wakker mensen, en schaam jullie voor het leed dat jullie anderen aandoen.
Ik hoop dat op een dag ieder land en elke staat zijn verantwoordelijkheid opneemt.
En deze daders, in de diepste kerkers smijt, om ze nooit meer uit te halen.

                                   Sorry voor mijn harde taal, maar het moet gezegd




                                                       Groetjes Meintje




Geen opmerkingen: