donderdag 3 november 2016

Uw plezier is hun leed, Stop circussen met dieren.


                           Goedenavond aan iedereen, Good evening my Englisch friends.

Alle dagen vraag ik mij af, in wat voor een wereld leven wij nu, en dan heb ik het gewoon over de alledaagse dingen die gebeuren, maar anderzijds is mijn grote zorg, wat dieren allemaal moeten ondergaan, ik wil het nu hebben over de circussen met dieren, die moeten afgeschaft worden. 
Er zijn clowns genoeg die hier rondlopen, ze moeten hun zelfs niet schilderen.
Waar mens en kind zich te pletter lachen, door de trucjes van de dieren, wordt er bij hen ingeslagen, tot ze het nadoen.
Mensen, nooit staan we er bij stil wat die dieren moeten ondergaan, dit kan niet meer, en veel mensen weten gewoon niet, wat als de deuren sluiten gebeurd.
Boycott het circus met dieren, aub, sta even stil bij dat leed.
Als mens kunnen we dat niet goed keuren, de Barbaren onder ons hebben geen hart en nog minder een geweten.




De dieren worden zo erg mishandeld,ik kan met geen zuiver geweten naar het circus gaan.
De foto's spreken voor zich, hoe dieren beloond worden voor hun werk.
Juist en alleen maar voor amusement voor de mens.


                                 Stop this Please, het is barbaars.

Koop geen tickets  meer, een circus hoeft geen dieren, er zijn zoveel andere dingen.


Mensen wordt wakker, neem je verantwoordelijkheid, zorg voor elk levend wezen.
Onze dieren verdienen goede zorg, maar vooral geen mishandelingen.
Ik zal altijd voor hen opkomen, ze liggen heel nauw aan mijn hart.
En moesten we elk een beetje vechten voor hen, zou het al een stuk beter zijn.



                                             Aub vergeet hen toch niet.


                                                             Meintje









Geen opmerkingen: